Coffee Table aku dah sampai semalam...order tahun lepas kalau di kira hampir 9 bulan baru dapat meja ni...tapi meja ni mungkin orang lain tak suka ...sebabnyer dia nampak sopak sikit nampak buruk....suami aku memang tak suka tapi di sebabkan aku merayu sebab aku memang suka sangat sebab nampak entik dan buruk...huhuhuuhu...anyway me kasih kak karisa....
Showing posts with label Living Room. Show all posts
Showing posts with label Living Room. Show all posts
Monday, April 12, 2010
Friday, December 25, 2009
Hiasan Dinding
N3 kali ni tentang hiasan dinding yang telah di ubah ....ubah bukan ubah apa just tukar cat n tukar lampu kat bahagian living room 2 (kunun)..... hmmmm HB geleng kepala .....dia tanya naper nak kena tukar semua warna putih ...achik kata tunggu dan lihat ek..... nanti dah siap baru komen ok ke tidak .....
SEBELUM
SELEPAS
Thursday, November 19, 2009
Tukar Baju cik Sofa......
Wednesday, August 19, 2009
Lapang giler.....
Ruang tamu utama (kunun) yang tak da perabot....sofa baru jer aku hantarke kedai untuk di baikpulih hak yang warna hitam tu sofa bed untuk suami aku sebelum balik siapkan dulu tempat dia beradu........

Bahangian ni ruang tamu kedua....tengoklah tu tingkap langsir pon tarak......dah dekat 4 tahun tak tukar langsir....so sempena nak raya ni aku pon ambik kesempatan tukar yg baru...tapi ada budget untuk langsir ni..... tak boleh Elyza lagik dah mau nanti nak beli yang lain tak dapat

Ruang makan....meja makan yang dulu aku dah bagi emak.... ni nama dia memang carik pasal.... nak dekat raya meja pon tarak.....bulan poser nak jemput orang buka puasa pon pikir berkali-kali huhuhuhu
Friday, July 18, 2008
Baru nak Tukar Konsep

N3 kali ni aku nak letak sudut living room yang lama dan baru nak tukar konsep....mula-mula tukar kain sofa.... rasa aku ni dah dekat 3 kali tukar konsep umah .... memula konsep carca marba.... ke 2 konsep ala resort.... la ni konsep ala english... konsep ni yang dah bertahan kat 3 tahun.....aku suka sangat konsep ni... so ni gambar baru nak menukar konsep hehehehhe
Subscribe to:
Posts (Atom)



